Anna Hulačová, „Jedlý, Krásný, Nezkrotný | Edible, Beautiful, Untamed”, 2022
Dzięki uprzejmości artystki i galerii hunt kastner w Pradze
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Anna Hulačová, „Jedlý, Krásný, Nezkrotný | Edible, Beautiful, Untamed”, 2022
instalacja z 7 elementów
Dzięki uprzejmości artystki i galerii hunt kastner w Pradze
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Widok wystawy „Duby smalone”, Galeria Arsenał w Białymstoku,
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Martina Drozd Smutná, „Harvest 1”, 2023
pastele na papierze, 32 × 25 cm
Martina Drozd Smutná, Harvest 2, 2023
pastele na papierze, 32 × 25 cm
Martina Drozd Smutná, Break, 2023
pastele na papierze, 32 × 25 cm
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Martina Drozd Smutná, „Woman with Hay”, 2018
olej na płótnie, 145 × 115 cm;
Martina Drozd Smutná, „Woman with Spade”, 2018
olej na płótnie, 145 × 115 cm;
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Anna Hulačová, „Jedlý, Krásný, Nezkrotný | Edible, Beautiful, Untamed”, 2022
Dzięki uprzejmości artystki i galerii hunt kastner w Pradze
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
wideo dwukanałowe, 28′
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
kadr z wideo
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
kadr z wideo
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
kadr z wideo
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
Widok wystawy „Duby smalone”, Galeria Arsenał w Białymstoku
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Iza Tarasewicz, „Looped Processions IV”, 2022
stal oksydowana, mosiądz, pszenica, drut, 3 elementy, każdy 129 × 129 × 10 cm;
Iza Tarasewicz, „Ruins and Promises”, 2022
stal oksydowana, farba, drut stalowy, 410 × 250 × 295 cm;
Dzięki uprzejmości artystki oraz Gunia Nowik Gallery
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Iza Tarasewicz, „Looped Processions IV”, 2022
stal oksydowana, mosiądz, pszenica, drut, 3 elementy, każdy 129 × 129 × 10 cm
Dzięki uprzejmości artystki oraz Gunia Nowik Gallery
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Widok wystawy „Duby smalone”, Galeria Arsenał w Białymstoku
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Karol Palczak, „Żarówka w nocy”, 2022, olej na płycie kompozytowej naklejonej na sklejkę, 13,5 × 15,5 cm
Kolekcja Magdaleny Dębskiej i Łukasza Kosmali
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Izy Tarasewicz na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Karola Palczaka na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Karol Palczak, „Płonąca kukła pod drzewem”, 2022
olej na blasze ocynkowanej naklejonej na sklejkę, 89,5 × 52 cm
Kolekcja Simulart
Karol Palczak, „Czesiek i kukła”, 2022
olej na blasze ocynkowanej naklejonej na płytę̨ MDF, 53,3 × 28,3 cm
Kolekcja Wojciecha Bojanowskiego;
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Agnieszki Brzeżańskiej na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Agnieszki Brzeżańskiej na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Agnieszki Brzeżańskiej na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Eglė Budvytytė, „Songs from the Compost: Mutating Bodies, Imploding Stars”, 2020
wideo 4K, 30′
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Eglė Budvytytė, „Songs from the Compost: Mutating Bodies”, Imploding Stars, 2020
kadr z wideo
Eglė Budvytytė, „Songs from the Compost: Mutating Bodies, Imploding Stars”, 2020
kadr z wideo
Anna Hulačová, „Jedlý, Krásný, Nezkrotný | Edible, Beautiful, Untamed”, 2022
Dzięki uprzejmości artystki i galerii hunt kastner w Pradze
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Anna Hulačová, „Jedlý, Krásný, Nezkrotný | Edible, Beautiful, Untamed”, 2022
instalacja z 7 elementów
Dzięki uprzejmości artystki i galerii hunt kastner w Pradze
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Widok wystawy „Duby smalone”, Galeria Arsenał w Białymstoku,
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Martina Drozd Smutná, „Harvest 1”, 2023
pastele na papierze, 32 × 25 cm
Martina Drozd Smutná, Harvest 2, 2023
pastele na papierze, 32 × 25 cm
Martina Drozd Smutná, Break, 2023
pastele na papierze, 32 × 25 cm
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Martina Drozd Smutná, „Woman with Hay”, 2018
olej na płótnie, 145 × 115 cm;
Martina Drozd Smutná, „Woman with Spade”, 2018
olej na płótnie, 145 × 115 cm;
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Anna Hulačová, „Jedlý, Krásný, Nezkrotný | Edible, Beautiful, Untamed”, 2022
Dzięki uprzejmości artystki i galerii hunt kastner w Pradze
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
wideo dwukanałowe, 28′
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
kadr z wideo
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
kadr z wideo
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
kadr z wideo
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
Widok wystawy „Duby smalone”, Galeria Arsenał w Białymstoku
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Iza Tarasewicz, „Looped Processions IV”, 2022
stal oksydowana, mosiądz, pszenica, drut, 3 elementy, każdy 129 × 129 × 10 cm;
Iza Tarasewicz, „Ruins and Promises”, 2022
stal oksydowana, farba, drut stalowy, 410 × 250 × 295 cm;
Dzięki uprzejmości artystki oraz Gunia Nowik Gallery
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Iza Tarasewicz, „Looped Processions IV”, 2022
stal oksydowana, mosiądz, pszenica, drut, 3 elementy, każdy 129 × 129 × 10 cm
Dzięki uprzejmości artystki oraz Gunia Nowik Gallery
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Widok wystawy „Duby smalone”, Galeria Arsenał w Białymstoku
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Karol Palczak, „Żarówka w nocy”, 2022, olej na płycie kompozytowej naklejonej na sklejkę, 13,5 × 15,5 cm
Kolekcja Magdaleny Dębskiej i Łukasza Kosmali
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Izy Tarasewicz na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Karola Palczaka na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Karol Palczak, „Płonąca kukła pod drzewem”, 2022
olej na blasze ocynkowanej naklejonej na sklejkę, 89,5 × 52 cm
Kolekcja Simulart
Karol Palczak, „Czesiek i kukła”, 2022
olej na blasze ocynkowanej naklejonej na płytę̨ MDF, 53,3 × 28,3 cm
Kolekcja Wojciecha Bojanowskiego;
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Agnieszki Brzeżańskiej na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Agnieszki Brzeżańskiej na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Agnieszki Brzeżańskiej na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Eglė Budvytytė, „Songs from the Compost: Mutating Bodies, Imploding Stars”, 2020
wideo 4K, 30′
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Eglė Budvytytė, „Songs from the Compost: Mutating Bodies”, Imploding Stars, 2020
kadr z wideo
Eglė Budvytytė, „Songs from the Compost: Mutating Bodies, Imploding Stars”, 2020
kadr z wideo
Anna Hulačová, „Jedlý, Krásný, Nezkrotný | Edible, Beautiful, Untamed”, 2022
Dzięki uprzejmości artystki i galerii hunt kastner w Pradze
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Anna Hulačová, „Jedlý, Krásný, Nezkrotný | Edible, Beautiful, Untamed”, 2022
instalacja z 7 elementów
Dzięki uprzejmości artystki i galerii hunt kastner w Pradze
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Widok wystawy „Duby smalone”, Galeria Arsenał w Białymstoku,
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Martina Drozd Smutná, „Harvest 1”, 2023
pastele na papierze, 32 × 25 cm
Martina Drozd Smutná, Harvest 2, 2023
pastele na papierze, 32 × 25 cm
Martina Drozd Smutná, Break, 2023
pastele na papierze, 32 × 25 cm
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Martina Drozd Smutná, „Woman with Hay”, 2018
olej na płótnie, 145 × 115 cm;
Martina Drozd Smutná, „Woman with Spade”, 2018
olej na płótnie, 145 × 115 cm;
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Anna Hulačová, „Jedlý, Krásný, Nezkrotný | Edible, Beautiful, Untamed”, 2022
Dzięki uprzejmości artystki i galerii hunt kastner w Pradze
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
wideo dwukanałowe, 28′
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
kadr z wideo
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
kadr z wideo
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
Agnieszka Polska, „Plan Tysiącletni”, 2021
kadr z wideo
Praca z „Kolekcji II” Galerii Arsenał w Białymstoku.
Widok wystawy „Duby smalone”, Galeria Arsenał w Białymstoku
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Iza Tarasewicz, „Looped Processions IV”, 2022
stal oksydowana, mosiądz, pszenica, drut, 3 elementy, każdy 129 × 129 × 10 cm;
Iza Tarasewicz, „Ruins and Promises”, 2022
stal oksydowana, farba, drut stalowy, 410 × 250 × 295 cm;
Dzięki uprzejmości artystki oraz Gunia Nowik Gallery
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Iza Tarasewicz, „Looped Processions IV”, 2022
stal oksydowana, mosiądz, pszenica, drut, 3 elementy, każdy 129 × 129 × 10 cm
Dzięki uprzejmości artystki oraz Gunia Nowik Gallery
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Widok wystawy „Duby smalone”, Galeria Arsenał w Białymstoku
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Karol Palczak, „Żarówka w nocy”, 2022, olej na płycie kompozytowej naklejonej na sklejkę, 13,5 × 15,5 cm
Kolekcja Magdaleny Dębskiej i Łukasza Kosmali
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Izy Tarasewicz na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Karola Palczaka na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Karol Palczak, „Płonąca kukła pod drzewem”, 2022
olej na blasze ocynkowanej naklejonej na sklejkę, 89,5 × 52 cm
Kolekcja Simulart
Karol Palczak, „Czesiek i kukła”, 2022
olej na blasze ocynkowanej naklejonej na płytę̨ MDF, 53,3 × 28,3 cm
Kolekcja Wojciecha Bojanowskiego;
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Agnieszki Brzeżańskiej na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Agnieszki Brzeżańskiej na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Prace Agnieszki Brzeżańskiej na wystawie „Duby smalone”
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Eglė Budvytytė, „Songs from the Compost: Mutating Bodies, Imploding Stars”, 2020
wideo 4K, 30′
fot. Tytus Szabelski-Różniak
Eglė Budvytytė, „Songs from the Compost: Mutating Bodies”, Imploding Stars, 2020
kadr z wideo
Eglė Budvytytė, „Songs from the Compost: Mutating Bodies, Imploding Stars”, 2020
kadr z wideo