Archiwalne

Osiąganie poziomów immersji | real vs virtual | rola przestrzeni w budowaniu nowych rzeczywistości cyfrowych

27.11.2020 – 27.11.2020

Zapraszamy na panel online:

Osiąganie poziomów immersji | real vs virtual | rola przestrzeni w budowaniu nowych rzeczywistości cyfrowych

uczestnicy: Jakub Lech, Paweł Łaźniak, Paweł Ruszlewski
moderacja: Jakub Wróblewski

Kiedy? 27.11.2020, godz. 10,
Gdzie? Transmisja online z wydarzenia zostanie opublikowana na stronie FB Galerii Arsenał

Osoby chętne do czynnego udziału w spotkaniu i dyskusji na platformie ZOOM, proszone są o kontakt pod adres:
m.kopciewska@galeria-arsenal.pl
Zapisy trwają do 26.11.2020 r., w spotkaniu może wziąć udział maksymalnie 300 osób.
Przed dołączeniem do spotkania na platformie ZOOM prosimy o wyłączenie kamery i mikrofonu. Informujemy, że spotkanie jest rejestrowane i zostanie upublicznione. Pytania dotyczące wykładu można zadawać za pośrednictwem opcji czatu na platformie ZOOM, prowadzący odpowie na nie pod koniec spotkania.

Projekty XR coraz częściej poszerzane są o działanie przestrzenne, tworząc rodzaj instalacji o określonej estetyce.
Czy projektowanie nierzeczywistych przestrzeni wynika z doświadczeń klasycznej scenografii?
Czy fizyczne działanie obiektów w przestrzeni może mieć większy wpływ odbiorców niż wysokojakościowe 3d, nawet w wersji 360?
Czy grafika czasu rzeczywistego to przyszłość i powinniśmy skupiać badania i prototypowanie projektów wykorzystując silniki gameingowe?
Uczestnicy panelu rozpoczną dyskusję nad statusem realizacji XR, wirtualnym studiem, działaniami real-reality oraz interfejsach i problemach teleobecności.

Horyzonty zdarzeń wirtualnych. Prognozy rozwoju nowych rzeczywistości cyfrowych

Organizatorzy:
Galeria Arsenał w Białymstoku
Pracownia 3D i Zdarzeń Wirtualnych II, Wydział Sztuki Mediów ASP w Warszawie / Katedra Przestrzeni Wirtualnej

Współpraca: Pracownia 3D i Zdarzeń Wirtualnych II, Wydział Sztuki Mediów ASP w Warszawie / Katedra Przestrzeni Wirtualnej: dr hab. Jakub Wróblewski, mgr Andrei Isakov
Współpraca ze strony galerii: Małgorzata Kopciewska, Gabriela Owdziej, Aleksander Sakowicz, Eliza Urwanowicz-Rojecka, Justyna Zieniuk
Paweł Ruszlewski

Co-Founder & Chief of Design at Virbe.ai
UX, UI, VR, AR, Product Design
Software engineer, Product / UX / UI designer, enthusiast of agile
philosophy. Graduated in IT and during that time developed passion for design. Design that is affordant, discoverable, functional and delightful. Currently focused on introducing the concept of Virtual Beings and digital humans to a broader audience and businesses.
Eight years experience as Product Designer, UI/UX
Director.www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-ruszlewski-18874510b/
www.virbe.ai


Array
Galeria Arsenal

ZAPLANUJ WIZYTĘ

Wystawy są czynne od wtorku
do niedzieli w godzinach
10:00-18:00

Ostatnie wejście
na wystawy o godz.:
17.30

NEWSLETTER

    Dziękujemy.

    Twój adres został dodany do naszego newslettera.